Ta mig här ifrån

Hej, hej, hej, hej! Jag mår bra, bra! Väldigt bra. Dock lite illamående, men det förtränger jag så gott det går. Har inte varit i skolan idag, vaknade med ett bultande huvud. Behövde en återhämtning, imorgon är jag back on track, som man brukar säga.

Men det var inte vad detta inlägget skulle berätta. Varför jag mår bra trots illamående är för att vi äntligen har bokat resa i sommar!!! Känns som en evighet, men det går snabbt. Är sjukt motiverad till skolan och pepp med träningen. Hoppas denna motivation har bosatt sig här hos mig nu ett tag så att jag kan få nån riktig ordning på mitt skolarbete och liv, hehe.

Snart är januari över, sen äre februari som bara har 29 dagar, mars, april, maj och sen åker vi i juni! Det går bra nu.

Berättar imorgon vart vi ska åka och kanske visar nån bild från resebolagets hemsida. Nu ska jag sova, ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0