Pappa, jag älskar dig

Vet inte vad jag skulle gjort utan honom, men jag ska njuta och ta vara på varje stund jag får vara med min bästa pappa. Han betyder så sjukt mycket för mig och idag har han hjälpt mig extra mycket. Något som tyngde mitt hjärta, som jag gått och tänkt på länge, lät jag honom höra. Det var det bästa jag gjort på länge. Nu vet jag att han vet att jag vet att han vet vad jag tänker på. Nästa gång blir det enklare, för han vet hur jag tänker. Så nu låter jag mina lyckotårar trilla ner för kinden innan jag långsamt bestämmer mig för att släcka lampan! God natt! Ta vara på alla som betyder något och låt de få veta. Säg det inte, men visa det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0