Kommentarproblem

Har påpekats att det inte går att kommentera en del inlägg. Jag förstår inte varför, men har mobilbloggat ganska mycket på senare tid, så tror därför att det kan vara problemet. Beklagar, men kan inte göra mycket åt det. Ikväll sitter jag bänkad framför teven. Mår inte speciellt bra, så tar hand om mig själv. Gladiatorerna på teve. Ganska sugen på att börja biffa satan. Så en vacker dag utmanar jag nån ball gladiator, hehe. Nej, sköt om er! Trots att det har snöat här idag, går det mot varmare tider. Det som driver mig är vår resa i sommar. Lovade att jag skulle berätta vart vi ska åka. Obs! Har inte haft tid åt det, men ska försöka få ihop ett inlägg här nu ikväll.

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad gullig emmy va i förra inlägget! :)

JAG vill veta var ni ska nu!!!

2012-01-21 @ 22:43:04
URL: http://gatanupp.blogg.se/
Postat av: Hannah

HAHA jag vet vart hon ska!!

2012-01-22 @ 16:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0